10 April 2009

Tolong!!

Assalamualaikum..

Nak mintak tolong skit, mungkin posting ni lari sikit dari konsep asal blog ni. Berikut adalah benda yg ana terjumpa di http://myrespons.blogspot.com/ dan ana agak tersentap dengan link yg dibekalkan dalam site tu:

Ada sesiapa tak yang boleh menjelaskan perkara ni kat ana?Mengapa site2 tu boleh dimasukkan ke dalam kategori "web perlu pengawasan "?Tolong letak dalam bahagian komen posting ni. Syukran...
[~Hamba Allah yg jahil lagi lemah~]

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Pada amatan ana, Blog yang perlu pengawasan tu sebenar, sebab ada penulis blog2 tu mempunyai bahasa2 yang agak mendalam maksudnya. Boleh jadi lebih advance yang membuatkan kekeliruan. Mahupun perlu ada yang mengawasi dan menerangkan inti pati sebenar penulisan.

    Bukan begitu?

    Wallahualam

    BalasPadam
  2. salam, rasanya hmn..

    takperlu sgt kita tanya mgapa..takut nt lbh kpd fitnah naudzubillahiminzalik.. mgkn org yg meletakkan web2 tersebut ada maksud tersndiri..

    BalasPadam
  3. salam.

    ya, ana rasa itu cuma berada pada pengawasan pemilik blog tersebut, kerana mcm akhi syukrans katakan, bahasa mereka agak mendalam dan takut akan mendatangkan kekeliruan kepada pembaca. ana juga rasa begitu...

    wallahu 'alam..

    BalasPadam